2010. október 4., hétfő

best of fantasy

3 megjegyzés:

Nevemsenki írta...

Helló! :)
Ne haragudj, hogy ide írok ilyen témával, de elérhetőséget nem találtam. Segítséget szeretnék tőled kérni! Nekem is blogspotos blogom van, de nem tudom, hogy csináltad, hogy lehet a bejegyzéseket lájkolni.
Elérhetőségem:
monokuro.hime@gmail.com
Vagy facebook:
http://www.facebook.com/dark.hime
Meg amúúgy, igízán kirakhatnád a rendszeres olvasók dobozt, mert nagyon tetszik a blog, és ezt én pl szívesen követném, nagyon jó hátterek vannak itt! *-*

HorrorFan írta...

Szia! Egy új hátteres oldal boldog tulajdonosa vagyok, és szeretném megkérdezni hogy esetleg a jobb oldai sávból nem tudnád meglinkelni új weboldalunk?

Nagyon hálásak lennénk...

Ez az url-ünk: hatterkepek1.com
És vagy háttérképek, vagy háttérképek számítógépre lenne a reklám szöveg!

kérlek keress!

Üdvözlettel,
Zoli

HorrorFan írta...

Szia! Egy új hátteres oldal boldog tulajdonosa vagyok, és szeretném megkérdezni hogy esetleg a jobb oldai sávból nem tudnád meglinkelni új weboldalunk?

Nagyon hálásak lennénk...

Ez az url-ünk: hatterkepek1.com
És vagy háttérképek, vagy háttérképek számítógépre lenne a reklám szöveg!

kérlek keress!

Üdvözlettel,
Zoli

Megjegyzés küldése